Kommentarer:

1 amanda:

jag är med!

2 fanny jönsson:

jag är med :D

3 Nora:

jag är med igen!! :D <3

4 Agnes ❤:

jag är med :)

5 Amanda:

Ja är med :D

6 sofia:

jag är med :D

7 MIRA:

WOOOOW, tack så hemskt mycket ♥

8 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

är med igen :D



Hej!



Skulle du kunna göra mig en tjänst som tar en sekund av ditt liv?

Nämligen klicka på länken till studeravidare: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv

Då lägger du en röst för mig i en tävling om en MacBook eller en Ipad!

Skulle bli så himla glad om jag var på top 3 när tävlingen tar slut.



Man kan rösta en gång per dag, så om du vill. Spara gärna länken och klicka dig in varje dag.

Du skulle göra mig så himla glad då!



Jag har lagt upp en banner högst upp på min blogg, där kan du istället trycka varje dag om du tycker det är lättare att gå in på min blogg först! :)



Tack på förhand! / http://angelica.blogg.se



9 =) Linnéa Lindh:

Jag är med :)

10 madeleine. s:

jag är med :)

11 Annika:

Jag är med :D

12 Isacs Mamma:

Jag är med!

13 J E N N I F E R F O T O:

Är med ;)

14 karolinajonsson:

Jag är med .D

15 ~ ƒαтιмαѕнαкυя ♥:

är med! :D

16 JW Photography ♥:

Jag är med c:

17 alicia källström:

Jag är med! :D

18 Malin:

Jag är med!

19 FILIPPASÖDERHOLM - FOTO - VARDAG:

Jag är med ♥

20 Daniella - 12 - Mode & vardag:

Jag är med :)

21 Moa:

sv : jag är med ! :D

22 yasmine modell mamma och fru:

tack jag är gärna med kram

23 Saga:

Jag är gärna med!<3

24 Linnea Gullarbergs:

jag är med!

25 frida nyburg:

jag är med!



kram Frida

26 kajsa:

jag är med :)

27 sarah:

Jag är med :D

28 Sofia [fotoblogg]:

Jag är med :)

Kommentera här: